Onze werkwijze:
Iedereen is anders en heeft andere wensen. Wij passen ons geheel aan uw wensen aan en helpen waar nodig. Of u nu kiest voor een volledige begeleiding, of juist voor deeldiensten, het kan allemaal.
Een volledig traject wat we gaan volgen ziet er als volgt uit:
- Samen gaan we een inventarisatie maken van uw woonwensen. Wat is belangrijk voor u nu en in de toekomst? Dat gaan we op rijtje zetten;
- Dan begint de zoektocht, dit kunt u zelf doen, of we gaan het samen doen, of u besteedt het helemaal uit aan ons;
- Wij gaan samen bezichtigen. Standaard doet u de eerste bezichtiging zelf, wij gaan vanaf de tweede bezichtiging gaan we gezellig met u mee;
- Van uw aankoopmakelaar ontvangt u een bezichtigingsverslag. Een onderdeel van dit verslag is dat de woning wordt vergeleken met de gegevens die uit de inventarisatie naar voren zijn gekomen. Is dit uw droomwoning?;
- Wellicht is het verstandig om een bouwkundige keuring van de woning te laten maken. Wij vragen deze keuring voor aan bij een onafhankelijk bedrijf;
- Wij gaan in samenspraak met u de onderhandeling in alvorens we een strategie hebben bepaald. Het gaat uiteindelijk om de laagste prijs voor u te realiseren met de daarbij de meest gunstige voorwaarden;
- De verkopend makelaar stelt de koopakte op en wij controleren deze voor u;
- Na een heldere uitleg gaan we samen de "voorlopige" koopakte ondertekenen en verzorgen de verdere afwikkeling van de koopakte;
- Uw aankoopmakelaar controleert voor u de akte van levering die door de notaris is opgesteld en houdt voor u de belangrijke data in de gaten die in verband staan met de verhuizing;
- Dan komt het grote moment van de sleuteloverdracht. Op die dag doen we samen de eindinspectie van de woning om te kijken of alles conform afspraak is nagekomen;
- Tot slot van het traject gaan we samen naar de notaris. Hier krijgt u de sleutel van uw nieuwe woning en wensen wij u heel veel geluk in uw nieuwe huis!